Semua Dah Berubah

hai, hmmm... kite pon tau kan hidup kite nie bukan la sentiase indah. and ade mase kite di atas ade mase kite di bawah... mungkin sekarang untuk aku berada di bawah, tapi berape lame ? aku pon tak sanggup untuk stay kat bawah macam nie...
aku tertanye-tanye kat mane eh silap aku, sampai korang buad macam nie.. sorry guys, aku pon manusia biase, tak tau and tak sedar salah aku sendiri. tolong bagi tau kat mane yang silap. jujur aku tak tauu. kalau kite ada salah faham, tolong laa. aku nak sangat perbetulkan kesalah fahaman tuee..
aku still sayang persahabatan kite niee. sorry kalau aku pernah kecewa kan korang.. tapi, please jujur ngan aku bole ? jangan diam macam nie. kawan kite yang laen yang tersepit keadaan.
tolong consider tentang semua hal. aku nie korang still anggap kawan ag kea ? cam nie kea layanan korang sebagai kawan ? mungkin masalah kite tak besar mane, cuma di perbesar-besarkan jea.
aku tak sangka aku perlu untuk buka blog aku nie, n cerita pasal KITA. kusut sangat kea keadaan aku sekarang sampai tak de sape da untuk aku bercerite ?

No comments: