Rendu kau Capital A !!!

hai, cuti sem baru jea sminggu brlalu, nak sampaikn sebulan tu rase macam lambat sangat waktu brgerak..
kenapa bole rase macam lambat sangat ?
pertama, sebab rendu kat kawan-kawan aku yg nakal-nakal tue.
kedua, sebab dea jauh dari pandangan mata aku. rendu teramat sangat pada Capital A !
ketiga, bosan kat rumah tak tau nak buad ape..
aku kan bertambah bosan kat rumah nie bile tengok gambar dea. macam nak gy jumpe dea jea.
hmmmmmm... sabar lah hati, jangan terburu-buru. belum tentu dea sedar akan kewujudan aku.
aku syok sendiri kea ? itu mungkin perkara biase bagi aku.
aku tak tau ape yang ade pada dea yang buad aku tergila-gila kat dea..
aku just harap if dea betul-betul tak de feel kat aku, aku bole lupakan dea macam tue jea.
tapi , SUSAH tau !!!! engat dea tu sape aku leh lupakan macam tue jea..
tadi aku tengok cerita, Cinta Pertama yang Bunga Citra Lestari berlakon tue..
hmmm terkenang kat diri sendiri bile tgok cerite tu.
yang pasti ayat yang paling aku suke dalam cerite tue..
'Manusia memiliki MIMPI, 
ada yang mengejar dan mewujudkannya,
ada yang mundur dan membuangnya,
ada pula yang diam dan hanya menyimpanya sepanjang sisa hidupnya,
dan aku mungkin akan menjadi manusia terakhir itu'.
aku pula ? kemungkinan besar aku akan jadi manusia terakhir atau yg kedua.
kerana aku takut pada realiti..

#BenarkanAkuTukMencintaimuCapitalA..

No comments: